Monday 15 June 2015

cikgu @ ustazah

Bismillah
Dah habis praktikum barulah nak mula balik penulisan esei aku ni. Sikit- sikit aku akan cerita moments masam dan manis pasal praktikum. Senang citer memang daebakk lah. Oppss alhamdulillah! Banyak ilmu aku dapat. Dari ilmu pasal dunia pendidikan, dunia rumah tangga, dunia ibu semua aku perolehi. Partner praktikum pon cool je tak pernah bagi aku stress..syukur!

Eh..kejap bahasakan diri cikgu kejap ustazah ada paling best teacher.. Now.. Aku dah jatuh cinta dengan dunia pendidikan..
 I fall in love ❤

Apapon panggilan aku tetap sukan orang panggil cikgu walaupun pengkhususan aku bahasa arab..yes! Now i'm cikgu! Just call me cikgu zulaikha

"Menjadi guru bukan mudah, bukan hanya membuka mulut, tanda buku dan masuk kelas, tapi menjadi guru itu perlua ada hati yang ikhlas dengan niat mendidik dan memberi kepada anak syurga"



salam sayang,
cikgu zulaikha


No comments:

Post a Comment